Gözde

Gözde
@Gozelia
"Yitirmeli ne varsa, başlamalı yeniden."
"Küçük kalplerde ne büyük bir şefkat ve incelik vardı, bilseniz!"
Reklam
"Çoğu kez bizi yanıltan kendi kibrimizden başka bir şey değildir."
"Ölüm acı bir ilaçtır, diyordu, unutmak ve artık ıstırap çekmemek için yüzümüzü buruşturarak, iğrenerek, gözlerimizi kapayarak bir hamlede içtiğimiz ilaç..."
-Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır! -Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var...
Sayfa 67·Kitabı okudu
"Hayatının bütün hatıraları lüzumsuz ve manasızdı. Ömrünün her vak'ası olmasa da olabilir, hayatına her giren insan girmese de olabilirdi."
Sayfa 115·Kitabı okudu
Reklam