- Kim bu manzarayı insanoğlunun gelişimi olarak açıklayabilir ki? Petrol rezervleri tükenmek üzere, küresel ısınma kaynaklı deniz suyu buharlaşması ciddi seviyeye ulaştı. Gıda kıtlığı deseniz cabası…Karanlık bir geleceğin bizleri beklediğini bile bile karar gününü erteliyoruz… Bunun adına ne gelişim ne de refah denebilir. Bu durumun tek açıklaması olabilir o da insanoğlunun yozlaştığıdır.