CURLY

CURLY
@Grafen_
Çok haklısın
"Uyudum, uyandım, uyudum, uyandım; kepaze bir yaşam." Franz Kafka
1000Kitap
Reklam
Bu söze her zaman kulak verelim
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile, insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir.
Edebiyat
Yine güzel bir denk geliş :)
“Şimdi konuşmuyorum, seneler sonra da konuşmayacağım. Hiçbir zaman karşılarına geçip intikam almayacağım. Düştüklerinde iyi olmuş bile demeyeceğim. Benim kelimelerim sesimden çıkıp kimseye çarpmayacak. Keşke bunun anlamını biraz olsun bilseydiniz.” Sabahattin Ali
1000Kitap
"Unutma Red umut iyi bir şeydir. Belki de en iyisi ve iyi şeyler asla ölmez." Andy Dufresne Esaretin Bedeli
Sinema