Ve ben hâlâ anlamıyorum;
Bir insan gidince nasıl oluyor da
Gökyüzü eksiliyor,
Şarkılar kırılıyor,
Martılar sessizleşiyor.
Sen gittin.
Ama bazı yokluklar bitmiyor.
Gidişinle illegalleşti suskunluğum,
Kelimelerim saklanacak yer arıyor şimdi.
Yokluğunla içimde dizleri kanayan çocuk,
Bir daha hiçbir sokağa umutla koşmadı.
Düştüğü yerde büyüdü biraz,
Biraz da eksik kaldı.
Biz gibi...