DünyaGri

DünyaGri
@Gri67
Hiçbir şey, pes etmeyen ufacık bir umuttan daha güçlü değildir.
İnsan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"En sevdiğim insan, bana kusurlarımı hatırlatan insandır. En çok takdir ettiğim insan, haksız bir iş teklif edildiğinde, kendi menfaatine bile olsa bütün varlığıyla 'hayır' diyebilen insandır." Hz. Ömer (رضي الله عنه)
Din
Bir ankâ var içimde, ona kanat istiyorum. Bir mahşer var içimde, ona mîzan istiyorum. Bir dünya var içimde, ona nizam istiyorum. Sâmiha Ayverdi
Edebiyat
Oluyor...
Olabiliyor insan yokuş çıktıktan sonra düzlükte pes edebilir olabilir.
Düşünce
"Kalbine bir sor, böyle yaşanır mı hiç?" Lev Tolstoy
1K