A.

A.
Mutluluk en karanlık zamanlarda bile bulunabilir, sadece ışıkları yakmayı unutma!
"İyi biri o." dedi Slim. "Insanin yüreginin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."
Sayfa 51·Kitabı okudu
Reklam

A.

, bir kitap okudu
10/10
·104 syf.·
23 saatte okudu
·
2020 5. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,1bin okunma
"Her gün aynı saatte gelsen iyi olur." dedi tilki. " Örneğin öğleden sonra dörtte geleceksen ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Saat ilerledikçe de içimdeki mutluluk artar. Dört oldu mu içim kıpır kıpır olur ve ufaktan meraklanırım; mutluluğun değerini anlamaya başlarım. Ama sen herhangi bir anda çıkıp gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez... O yüzden insanin bazı gelenekleri olmalıdır."
Sayfa 90·Kitabı okudu
Kendimden bir parça veriyorum sonsuzluk kafesine..

A.

, bir kitap okudu
8/10
·424 syf.·
31 günde okudu
·
2020 4. kitabı
Lee Kelly
7/10 · 253 okunma
Reklam