"İyi biri o." dedi Slim. "Insanin yüreginin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Bana zaten bu ikisi birlikte pek olmuyor gibi geliyor. Gerçekten akıllı bir adama bakıyorsun hiç de iyi biri olmadığını görüyorsun."
"Her gün aynı saatte gelsen iyi olur." dedi tilki. " Örneğin öğleden sonra dörtte geleceksen ben saat üçte mutlu olmaya başlarım. Saat ilerledikçe de içimdeki mutluluk artar. Dört oldu mu içim kıpır kıpır olur ve ufaktan meraklanırım; mutluluğun değerini anlamaya başlarım. Ama sen herhangi bir anda çıkıp gelirsen yüreğim saat kaçta senin için çarpacağını bilemez... O yüzden insanin bazı gelenekleri olmalıdır."