Gugi❀

Anladım ki...
"Anladım ki bu dünyanın tek hakikati insanın yalnızlığıdır, ötesini anlamaya çalışanların kalbinde sadece yorgunluk kalır."
Sayfa 14·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Her şeyi anlayabilmenin tek yolu kendin yok etmektir, gerçek varoluş budur ve ben tam da bu eşikte duruyorum."
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
İnsan ölünce
"İnsan ölünce bedeni çürür geriye yalnız hikayesi kalır ve bütün hikayeler gece anlatılır"
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
"Kişi çocukluk yıllarında kendinin değil; ebeveynlerinin duygularını yaşar."
Sayfa 29·Kitabı okudu
Alıntı
Bağlanma
"Çocukluk dönemindeki güvenli bağlanmanın bir sonucu da kişinin "hissedebilme yeteneğinin" gelişmesidir. Bebekliğinde güvenli bağlanan kişiler yetişkinlik yıllarında lezzetin her çeşidini normal insanlardan daha fazla duyar. Çünkü bedenle ruh arasındaki o güçlü bağlantı "hisler" ile kurulduğu için bu kişilerde beş duyu organı keyiflice çalışır. Göz rengarenk dünyayı görebilir, dil farklı damak tatlarını duyumsayarak alabilir, ten hafif bir rüzgarı dahi yüzünde hissedebilir, kulak evrenin uyum içindeki seslerinden lezzet almayı becerebilir."
Sayfa 28·Kitabı okudu
Psikoloji