Hayatın çelişkilerinin çok fazla altında kaldığımızı hissettiğimiz, anlamanın acılarıyla başedemediğimiz zamanlar " keşke onun gibi olsaydık" derdik. " keşke onun gibi olsaydık!!"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Benim için her durumda erkeğin başına bela olan bu kadın tipinin simgesi İşte o yüksek topuklar olmuştu; bir biçimde o topukları o topukların üzerinde yükselen kadınları yazacaktım. Bu bir duruştu çünkü. Bu kadından hayattaki iddialarına ait bir duruştu. Her yerde her durumda her şeye karşı gösterdikleri bir iddianın duruşuydu...
Yazık da, düşlediklerinizin ne kadarını yazabildiğinizi görmektense "bir gün yazdığımda nasıl müthiş bir şey olacak kim bilir!" diyerek kendinizi geleceğe ertelemeniz daha heyecan vericidir..