Kadınları doğuştan barışçıl canlılar diye göstermenin bir alemi yok, ölen, kendi oğlu, kocası, kardeşi olmadığı sürece hiçbir kadının savaş karşıtı olmadığını en çok böyle dükkanlarda anlıyor insan..
Birden bu dairenin dışında bırakılmış hissettim kendimi, herkesin ortasında bir yabancı gibiydim. Buranın da dışına sürülmüştüm. Burada da yerim yoktu benim.
Beni en çok o çantanın omuza atılmasındaki çalım sinirlendiriyor galiba. Yapılan işe yersiz bir üslup kazandırma gayreti görüyordum bu harekette. Bedenin pek romantik bulmadıkları doğal işlevlerini, akılları sıra kadınsı bir zerafetle unutturmaya, mazur göstermeye çalışıyorlardı. Düpedüz sahtekarlıktı yaptıkları canım..