Evet aşka.. İki insan arasında ki aşk ölür derler. Bu doğru değil aşk ölmez. Eğer ona layık değilsen seni bırakır gider, o ölmez, ölen sen olursun. Aşk deniz gibidir. Sen işe yaramaz biriysen, sularda kötü bir koku çıkarmaya başlarsan, o zaman deniz dışarıda bir yerde ölmen için kusar atar seni. İnsan nasıl olsa ölecek. Ama ben kusulup cansız bir kumsala fırlatılarak güneş altında kuruyan.... adsız, ufak, pis bir leke olmaktansa denizde boğulmayı yeğlerim
Sonsuza kadar, ikimizden biri ölene kadar. Başka türlüsü olamaz. Ya cennet ya cehennem: Bu ikisi arasında... rahat, huzur ve güven içinde bekleyeceğimiz bir araf yok ikimiz için
Ah sen, bir eteksin giyimine düşkün birinin seçeceği
Ah sen, pahalı bir kilim gibisin onlarca paranın ödendiği
Acaba benzerini bulacak mıyım senin? Yalnızca bir kere gördüğüm sevgilim?
Bir şemsiye açılıyor demir gibi güçlüsün;
Ah nairobi'nin altını gibisin, güzel bir heykel gibi
Doğmuş güneşsin ilk ışığısın sabahın
Acaba benzerini bulacak mıyım senin? yalnızca bir kere gördüm sevgilim?