Tam yüzyıllık bir Cumhuriyet ve demokrasinin değerini hala anlamamış kocaman bir ülke. Ne dindarı ne çağdaşı ne sağcısı ne solcusu ne yenilikçisi ne gelenekcisi... Kimse ama kimse layıkıyla cumhuriyet ne demek anlamadı.
100.yılımız böyle sönük böyle dar kalıplar içinde kaybolmamalıydı...