Dreamer

Dreamer
@Gul_canim
Pencereden bakmayı öğreteceğim sana.
"Sen nasıl bu kadar hayal incesi Sen nasıl bu kadar tarih öncesi..." Nurullah Genç Söyle Bana Hindiba @Pirayenurr Sürgün hayatımda bana yurt olmaya teşne bir kadın, kapıma bu şiiri bırakmış. Hızır gibi yetişti hüznüme. Adını saçtı karanlığıma, eteğini savurarak yağmur zerreleri serpti avluma. Toz bile kaldırmadan öylece süzüldü gitti ardından. Teşekkür yavan kalır. Sen harika bir şeysin bu hayatın içinde. Var ol Piraye...🍀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler gözüm.
Geceye bir #AhmetKaya şarkısı bırakalım... İllâ ki ihtiyacı olan birileri çıkacaktır. Yakışır Çarşamba hüznüne. music.youtube.com/watch?v=9M6w1xG... youtu.be/N__q5w3gz_E?si=...
Şizofren kitabını okurken "deliler" dediğim kediler vardı. Bugün de Ötekiler kitabına başladım ve bu kez de gerçek bir "öteki" türü bitti yanımda. (Tamam belki bu, ağzında gümüş kaşıkla doğmuş şanslı azınlıktan ama geneli şu an öteki bu hayvanların.) Bu hayvanlar benim değiller. Hayvanlar birinin olamaz zaten de yani benim yol arkadaşlarım değiller. Ama tuhaf bir şekilde ne zaman elimde kitap olsa, ya hayvanlar ya da çocuklar koşarak etrafımda bitiyor. Koşulsuz bir sevgi var içimde ve buna kayıtsız kalamayan iki tür var ki biri hayvanlar, diğeri de çocuklar. Devran Diyarbakır'a döndü. Proleteryayı anlamasına az kalmıştı halbuki ama başka bahara kaldı. Eminim yine gelecek çünkü beni özleyecek. Onunla Diyarbakır'a gitmemi istedi benden. O kadar masumdu ki. "Sürgünlüğümü yurtlanmaz yerleşik sevdalar, sığsın isterler defnelerim küçücük saksılarına..." diye bir şiir okudum. Anlamadı tabii. Çünkü daha üç gün önce sekiz yaşına girdi. Ve o da gitti. Herkes hayatıma gitmek için geliyor zaten. Bakalım "Ötekiler"in arasında var mıyım? Başlıyoruz. Rast gele... Dip not: iki kitap da 248 sayfa, yayınevi 249. sayfayı basmıyor mu, nedir? 😀 En dip not: Adına yasa dediğiniz o ölüm fermanını geri çekin.
16 tane kitap sipariş edip, ödemeyi onayladığım anda telefonuma, "Merkür retrosuna hazır mısın?" diye bir bildirim geldi. Merkür retrosu Cevizlibağ'dan geçiyor muydu? Bu şey mi demek? Belki yeni bir kavim gelir, onlara kitap iner ama sen çok beklersin? Oouuuvvv yooooo!!!