📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Tozunu almadığımız pencerelerden yıldızları izledik. Geceyi izleyerek sabahladık. Dilek tutardık, gülerdik, şiir okurduk, severdik, ağlardık... İşte en az ve en çok insan olurduk; ne fazla ne eksik... Camların üzerinde sim misali tozlar parıldarken ve tozların arasından yıldızlar sayılırken, ben Müjgân'ın camdan yansıyan yüzüne bakardım. Benim aksime toz denk gelirdi, O'nunkine yıldızlar..."
İşte o gün, tüm bu tuhaf annesiz doğuş, baba kaybı, memleketten kopuş, yetimhanede büyüyüş gibi bir hikâyenin sonunun müthiş olduğunu düşündüm. Demek ki acılar geçiciymiş. Demek ki güzellikler herkese göreymiş. Müjgân konuşurken ve dinlerken, öylece dalıp söylediklerini duymamak, gençlikten alabileceğim en büyük lezzetmiş. Erdiğimi hissettim vuslata. Genç yaşımda, kapasitemin kaldırabileceği en üst mutluluk sınırındayım diye düşündüm. İşte artık ölebilirim.