Gülşan

Gülşan
@Gul_san
...hayata tutunmak için inanmaya mecbur kaldığımız bütün yalanlar günü gelince açığa çıkıyor.Ve sonra biz ölmüyoruz.Daha kötü bir şey oluyor.Öğrendiklerimiz ile yaşamaya devam ediyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ruh kadar vücudu,vücut kadar giysileri de yıpratan heyecandır.”
“Suskun kalmak ne zamandan beri hayatı sevmemeye delalet oluyor(?)”
Doğuyordun,okula gidiyordun,çalışıyor ve ölüyordun.Kim karar vermişti bunun doğru olduğuna ?
“Acaba’sı olmayan insanlar için bu dünyada hiçbir gizem yok.Ne doğum ne ölüm ne aşk ne inanç ne insan ruhunun karmaşıklığı....Onlar her şeyi bilir(!)”