Nurettin Yıldız' ın okuduğum ilk kitabı, (sohbetlerini dinliyordum) ilk defa kitabını okudum. Müslüman bir anne - babanın derdi, müslüman evlat daha doğrusu müslüman bir insanın yetişmesine vesile olmak istiyor ise bu kitap birçok ipucu veriyor. Akıcı bir dile sahip, vermiş olduğu örneklerle de zihinlere yerleştiriyor. Rabbim yaşayıp yaşatabilmeyi nasip etsin inşaallah. Tekrar tekrar okunası bir kitap, malum insan unutkandır.
Keşke Rasulullah Sallallahu Aleyhi ve Sellem'i insanlığın en efendisi, en naziği ve babalığın en merhametlisi olarak bir kere tefekkür edip hayatımızda dönüşüm yapmayı başarsaydık da yüz senelik ömrümüzde kör mantıkla Medine'ye gitmeye fırsatımız hiç olmasaydı!