Ne yaptığımıza çok dikkat etmeli,ne yapmakta olduğumuzu çok iyi düşünmeliyiz ,çünkü bugün hepimiz kontrolümüz dışında olan kendi yarattığımız ölümcül tehlikelerin tehdidi altındayız.Tüm dünya nevrotik bir insana benzer,onun gibi dağılmış vaziyettedir.
Nereye gittiğimiz önemlidir ancak aynı derecede önemli olan bir diğer şey de nereye kimin gittiğidir.Yola çıkarken fark etmiyoruz bile,kimdir yanımıza aldığımız.