Züleyha

Züleyha

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
2021 12. kitabı
Didem Madak
8.4/10 · 17,6bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni hiçbir zaman unutamayacağımı bildiğim halde, beni unutmanı istiyorum.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Mektup
İçkiye benzer bir şey var bu havalarda; Kötü ediyor insanı, kötü. Hele bir de gariplik oldu mu serde, Sevdiğin başka yerde, Sen başka yerde...
Sayfa 106·Kitabı okudu
Şiir
Demek ki artık karşı karşıya gelebilmemiz çok güç bir şey. İnsan karşılaşmanın bile bu kadar güç olduğunu düşünürse, günün birinde birlikte yaşayabileceğine nasıl inanır?
Sayfa 83·Kitabı okudu
Mektup
İstanbul muhakkak ki güzel şehir. Ama benim için güzel şehir, çirkin şehir diye bir şey yok. Sadece senin bulunduğun şehir, senin bulunmadığın şehir diye bir şey var.
Sayfa 65·Kitabı okudu
Mektup