“Bu kadar derinden aşık olmayan insanlar kendilerini kıskançlığa kaptırır;sevdiğini bir başkası ile olmasını istemez ama bu,aşk ile sahip olmanın birbirine karışmış halidir. Sahip,sevdiği insan mutlu olacaksa bile bunu bir başkası yapmasını istemez. Hatta bu durumda sevdiğinin ölmesini tercih eder. Ama bir de aşkın en yüksek noktası var. Nedir o biliyor musun?”
-“Nedir?”
“Kıskanmayı bile unutmak.Onu mutlu eden her şeyi ve herkesi sevmek. O noktada sahiplenmek biter,saf aşk kalır”