Ne zamandır uzak kaldığım yazarlardan biriydi Stephan King. Kitaplarındaki havayı çok seviyorum. Farklı yazarlardan yararlanması, çocukları korkutmak için uydurulan efsaneleri sorgulaması ve bunun karşısındaki tutumu çok iyiydi. “Bir kişi aynı anda, farklı yerde olabilir mi?” sorusuyla başlanıp kurgulanan kitapta merakınız son ana kadar sürüyor ki bu tür kitaplar için en aradığım özellik budur. Stephan King romanlarından yola çıkılarak uyarlanan dizi ve filmleri seyretmeye cesaretim olmasa da kitapları ile başa çıkabiliyorum sanırım.