"Akışına bırakmak" yanaklarından öpmek istediğim iki güzel kelime. Yaralana, örselene, debelene, insanları eskite eskite -her eskitilen insanda bir parçalarını bıraksalar da- nihayet birbirlerinin limanına sağ salim ulaşıp demirlemeyi başarmış, birbirini çok zor bulmuş çiftleri hatırlatıyor bana..