Ortaokul çağında okuduğum için çok ağır gelmişti. Dikkatli okumak gerek ve kendini kaptıracağın sürükleyici olayı da pek yok ama bazı yerlerinde hiç beklemediğiniz anda sizi güldürebilen kitaptır.. Yazar Rusya'yı ve doneminin şartlarını çok iyi anlatmış .
Belki de doğru zamanda okumadığım için biraz sıkıcı gelmiş olabilir. Ama kesinlikle tekrar okumak istediğim kitaplar arasında.
Bir genç tarafından masumiyet arayışının iç burkucu romanı. Belki de Salinger'ın. Okurken hayatı sorguladığım , düşünmekten kendimi alamadığım etkileyici bir kitap.
Bir kitap var sizin içinize işliyor, duygularınıza tercüman oluyor. Akıcı anlatımıyla müthiş bir kitaptır.
Dünya’nın en basit, en zavallı, hatta en ahmak adamı bile, insanı hayretten hayrete düşürecek ne müthiş ve karışık bir ruha maliktir!...