"Bu taşlar senin hayallerini temsil ediyor Ra!
Yürürken bu taşlar ayaklarını acıttığında hep hayallerini hatırla.Yürümekten hiç vazgeçme!Hayallerine böyle ulaşabilirsin.
Ve dünyayı ancak hayalperestler değiştirebilir!"
Çağımıza ayak uydurmalıyız palavrasına hiç mi hiç inanmıyorum. Eğer yaşadığım çağın en yüce ideali köşeyi dönmekse; eğer yaşadığım çağ toplumsal adaletsizlik üzerine kuruluysa; eğer yaşadığım çağ inandığım her şeyi yadsıyorsa; eğer yaşadığım çağa bayağılık ve çirkinlik egemense, ben böyle bir çağa neden ayak uydurmak zorunda kalayım?