Ben bu kitabı okurken acaba okuyamadığımı düşündüm yoksa ben de mi kör olmuştum duygumu düşüncelerimi hislerimi ve duygularımı hepsini bir anda altüst eden ve içeriği açısından belki de okuduğum en akıcı kitaplardan birisiydi hele ki içinde yapmış olduğu betimleme isim kullanmak yerine gözlüklü genç kız diye tabirler kullanması benim gibi isimlere odaklanamayan insanlar için müthiş bir anlatma becerisi Ben kitabı çok sevdim
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
Yani gerçekten bunca yıl bu kitabı neden hiç görmemişim neden fark etmemişim neden kitaplığımda bulundurmamışım neden kitaplığımda bulundurduğu andan itibaren elime alıp okumamışım neden okumaya başladığım anda bir soğukta bitirememmişim kitap bitmiyor ama neden bitmiyor kitapların altını çizmekten notlar almaktan kitabı bitiremedim kitabı ikinci kere daha bitirdim ve çıkan notlardan içinde bulunan anektotlarla başka kitaplar atlarda bulunmuş o atıfları gittim satın aldım o atıflarda bulunan kitapları gittim satın aldım şimdi kocaman bir kronolojik notlarla beraber bir liste hazırlıyorum gerçekten bu kitap okunur okunmalı okumayana duyurun
Latife Hanımİpek Çalışlar · Doğan Kitap · 20061,843 okunma
Kadın kitabına paralel okudum. Okudukça karanlıkta kaldım. Sözde Atatürk gençleriyiz ya. Ben bişi bilmediğimi öğrendim. Bu kitapla başladı bi kronolik defter tutmam gerekliliğinin farkındalığı.
AdamYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınevi · 20162,883 okunma
Bir solukta bitenlerden
Adam kitabıyla paralel ilerledim. Ama okunması gereken listemde yer alır tavsiye eder miyim ederim ikinci kez okur muyum okumam
KadınYılmaz Özdil · Kırmızı Kedi Yayınları · 20182,419 okunma
5 yıl olmuş başlayalı ama sonuçlanmamış. Öyleyse bitsin diye başladım yeniden elime aldım yani herkesin o kadar mükemmel o kadar olağanüstü o kadar dehşet ötesi ya bahsettiği kitap mental yetersizlik teşhisi koymak zorunda kaldım kendime çünkü bir an hayatımda ilk defa bu kadar çok bir kitaptan sıkıldım belki çevirmenin hataları ya da anlatım yanlışlıklar vesaire her şey olabilir çünkü benim Indigo yayınlarından satın almış olduğum kitap 14.06.2018 Kuşadası’nda başlamışım aradan beş yıl da değil pardon tam yedi yıl geçmiş 23 Mart 2025 tarihinde davutlar diye bitiş notu almışım arada ayrıntı kısmına ilk bölümü yeniden okumuşum ancak hiç hatırımda kalmamış kitabın en son sayfasında ise şunu not almışım abartacak kadar efsane mi asla darlanarak okudum suicid
artı depresyon eşit değildir hayat