Aklı başında, net düşünebilen her insan dinlerin ne yaptığını da görür, dinlerin Tanrısı olmadığını da!
Çünkü dinler, insan yüreğini Tanrı korkusuyla doldurdu;
bir zamanlar Olan'ın sevgisiyle dolu olan yüreklerini.
İnsanlar sigara içiyor ve neden kanser olduklarına şaşıyor.
İnsanlar hayvanları yiyor, aşırı yağ tüketiyor ve neden damarlarının tıkandığına şaşıyor.
ınsanıar yaşamıarı boyunca kızgın yaşıyor ve neden kalp
krizi geçirdiğine şaşıyor.
İnsanlar, acımasızca ve büyük stres altında başkalarıyla
rekabete girişiyor ve neden felç geçirdiklerine şaşıyor.
Açıkça görülmeyen bir şey de, çoğu insan kendisini öldürecek kadar endişe içinde yaşıyor.
Gerçekten sevdiğin şeyi yap! Başka hiçbir şey yapma! Çok
az zamanın var. Sevmediğin bir şeyi yaşamını kazanmak için yaparak bir anı bile ziyan etmeyi nasıl düşünebilirsin?
Bu, yaşamı kazanmak değil, kaybetmek olur. Bu yaşamak
değil, ölmektir. Eğer, "Ama, ama ... bana bağımlı kişiler var ...
beslenmeyi bekleyen minik ağızlar var ... bana muhtaç olan
eş var ... " dersen, yanıtım şu olacaktır: Eğer yaşamının, bedeninin ne yaptığıyla ilgili olduğunda ısrarlıysan, buraya niçin geldiğini anlamıyorsun demektir. Hiç olmazsa sana zevk veren bir şeyi yap. Kim Olduğun hakkında mesaj veren bir şeyi yap.