Yıldızları izlemek ,birden kendi dertlerimi ve yeryüzüne ait tehlikeleri unutmama neden oldu. Akıl sır ermez uzaklıkta olduklarını ve bilinmeyen geçmişten bilinmeyen geleceğe doğru yavaş ve kaçınılmaz bir şekilde sürüklendiklerini düşündüm.
Ey savaş!.. Sen acı ve korkunç,kanlı ve berbat,çirkin ve yıpratıcısın. Fakat sen büyük ve azametlisin. Bunun icindir ki insanlar sana daima tapinacaklardir.