Öncelikle yazarın diğer kitaplarını da mutlaka okumak istediğimi belirtmek isterim. Farklı karakterler ve ruh halleri güzel bir kitaptı. Özellikle birkaç karakterle kendimi özdeşleştirdiğim için su gibi okundu.
Kitap bittikten sonra Zehra’ya ne oldu, Aylak Adam’ın geliri nerden geliyordu gibi sorular aklımda kalmış olsa da keyifle okuduğum sadece dili biraz ağır gelen bir kitap oldu.
Ben biraz daraldım okurken. Samimi, yalın bir dille yazılmış. Öyküler arası karakterler bağımsız Tekdüze bir kitap değil. Genelde bunalım ruh hali içinde yazmış olduğunu düşündüm. Emeğe saygı :)