“Toplumdaki şiddetli bozuklukların temel
sebeblerinden biri,herkesin kendi hayatını düzenleme ye çalışması ama kimsenin daha iyi bir yaşam düzeni inşa etmeye gayret göstermemesidir.Herkes hiç birşey vermeden sadece hayattan almak istiyor.Hayata egoist,soyguncu,sömürücü parazit olarak adım atıyorlar.Ve bu parazit yaşamda bilgelik arıyorlar.Yaşam bilgeliğini çocuklara uzun yıllar aşılayan ailelerdir.