Kitap Dünya'in en guzel kitabi olabilir su an benim icin birinciligini koruyor.Ilk basta pek hevesli baslamadim dogrusu ama sonradan fikrim degisti resmen kitap beni aldi goturdu.Sonu cok uzucu ama onu soylemeliyim hatta biraz aglamis olabilirim.Ama bütun olarak guzel hatta muhtesem bir kitap
Aslinda ne yalan soyleyeyim sıkıcıydi ablamgil almisti bende kirmamak icin okumustum ama sanirim sıkıntıdan 1 ayda falan bitirdim.Acikcaai birisine tavsiye atmem ama Yürkdede ve Padisah guz3l onu okuyabilirainiz.
Ilk aldigimda ablamgilin zoru ile almistim cunku turk klasiklerini sevmem normalde sirf icinde Sherlock Holmes var diye almistim ama yanilmisim su an diger kitaplarini okuyorum cok guzel.