Yazışmalarda emoji hayatımıza girdiğinden beri artık güzel sözler söylemeyi, duygularımızı ifade ederken bile zorlandığımız şu son zamanlarda yazarımız Semih Yörük ,bütün bunlara savaş açar gibi ,bir sevgiliye duyulan hisleri öyle güzel anlatmış ki. Kitapta,Salih ve Yeşim karakterleri size okuduğunuzda dostluğun birbirine iyi gelmenin yaşla hiç alakası olmadığı anlatırken aynı zamanda yarım kalmış bir aşkın kapılarını da aralıyacak.
Ben bu kitabı okuduktan sonra kendime şu soruyu
sordum insan gerçekten çok sevilmekten korkar mı?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki uzun zamandır böyle yüzümde gülücükler oluşturan ve beni dinlendiren bir aşk romanı okumamıştım. Kahramanlarımız, Mehmet ve Bahar aslında içimizdeki biz, sizden ,ondan ,bundan. Dolayısıyla yazarımız Ece hanım, hem kadın gözüyle hem erkek gözüyle duyguları o kadar güzel aktarmış ki ....
Travmalar, pişmanlıklar, umutlar; bizi bugüne getiren tüm bu deneyimler, ruhumuzda iz bırakır ve hayat yolunda ilişkilerimize de yön verir. Çok fazla bilgi vermeden kitabı okumanızı tavsiye ediyorum. Her kitap yorumunda söylediğim gibi bu romanda da ders çıkaracağınız kafanızda soru işaretleri oluşturan ilişkilerle alakalı birçok şeye cevap bulacaksınız keyifli okumalar.