Yenilgim, benim yenilgim, yalnızlığım ve bir başınalığım;
Sen binlerce zaferden daha değerlisin benim için,
Ve daha tatlı gelirsin kalbime tüm dünyanın şan ve şöhretinden.
..
Yenilgim, benim yenilgim, benim parlak kılıcım ve kalkanım,
Senin gözlerinde okudum,
Tahra çıkmanın aslında köleleşmek olduğunu.
..
Sen, "Rüzgar doğuya doğru esti" dediğin vakit, bende "Tabii, doğuya doğru esti," derim çünkü istemem benim aklımın rüzgarda değil de denizde olduğunu bilmeni. Ne sen benim denize alışkın düşüncelerimi anlayabilirsin ne de ben anlamanı sağlayabilirim. Ben denizde tek başıma olurum.