Bu yazarın distopik tarz denemesi oldukça başarılı.Aynı zamanda akıcı da okunmalı.İnsanlıgın ve uygarlığın aslında ne kadar gerisindeyiz.Çook yolumuz var.
Yazarla tanışma kitabım ve sürükleyiciydi.Normalde hikaye okumayı sevmem çok sarmaz beni fakat bu kitap öyle deildi. Kısa olmasına rağmen okurken düşündürüyor ve samimi bir bağ oluşuyor sanki bu kitapla.