Özler tabii.Bağımlısı olduğun maddeyi bıraktığında da yoksunluk krizleri yaşarsın.Soğuk soğuk terlemeler , kâbus dolu uykusuz geceler vesaire.Fakat her şey bittiğinde, sağlığına kavuştuğunda anlarsın ki bütün o sıkıntılar arınmanın kendisidir.
Bu yazarın distopik tarz denemesi oldukça başarılı.Aynı zamanda akıcı da okunmalı.İnsanlıgın ve uygarlığın aslında ne kadar gerisindeyiz.Çook yolumuz var.