Biz farkında olmasakta aslında ruhumuz ara sıra hasta oluyor. Ya bu kendiliğinden geçiyor ya da tek başımıza çok fazla çaba göstererek iyileşiyoruz. Bu kitapta anlatılan hikayelerin bir kısmı aynı bizim hayatımıza benziyor. İnsanın önce kendini sevmesi, kendine değer ve önem vermesi ve özelliklede en çok hoşgörüyü kendine göstermesi gerektiğini çok güzel çok yalın bir dille anlatmış yazar. Kendimizi, insanları, doğayı yaradanı, yaradandan ötürü yarattıklarını sevelim saygı duyalım. Ağzına, yüreğine, kalemine sağlık Gülseren Budayıcıoğlu.