Anlamak zahmetine hiç girmeden, üç satır okumadan, ter dökmeden üst perdeden konuşan insanların ülkesi. Okumasına ve anlamasına gerek yok çünkü o doğuştan haklı olanlar kabilesinden...
“Velev ki alıştın... neye yarar? Güvenli de olsa, insan bir yere ait değilse eninde sonunda terk etmeli orayı” diye karşılık verdi yüreği. Ve dedi ki: Bazen en alışkın hissettiğin yer aslında en az ait olduğun yerdir.’