Kitaplar, farklı dünyalara açılan kapılar ve en büyük şans kalpten gelen sözcükleri en iyi şekilde dile getirebilecek kadar sôzcüklerin sihirli dünyasında var olabilmek..
Yaz geldi.
Kitap hırsızı için her şey iyi gidiyordu.
Benim içinse gökyüzü Yahudi rengindeydi.
Cesetleri kapıdaki boşluklar için kızarmayı bıraktığında ruhları yükseliyordu..............
..........Beni beslemeyi sürdürüyorlardı.Dakika dakika.Duş duş.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖