gng

gng
@Guzelyildiz
Bazı kitaplar tadılmak, bazıları yutulmak, bazıları ise sindirilmek içindir. Okuduğun bazı kitaplar; Seni dinler,seninle konuşur, sana cevap verir,gözyaşlarını siler, yol gösterir ve seninle birlikte susar.
Aman, bu yaşlılık ne hoş! ne kadar kısa zaman içinde, ne kadar farklı zamanları ve ne kadar büyük bir süratle düşünebiliyor insan. beynimi etkileyen bir hastalığım olmadığına şükrediyorum. hafıza, kendi başına kalabalık bir arkadaş grubu, yaşlı insan için. yaşamayanların bile hala içinde canlı olarak yer aldığı bir arkadaş grubu. sevdikleri, sevmedikleri, hiç mühim değil. değil mi ki benimle beraberler. kısacık zaman diliminde tarihin kaç yılında, ne kadar hızla dolaşabiliyorum. yaşadıklarım, okuduklarım, şahit olduklarım, hepsi artık benim malım, kendi tarihim. iyi ki hayatımı sonradan hatırladığım süratte yaşamadım. yoksa, ömrüm bir kelebek kadar kısa olacaktı.
Sayfa 55
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

gng

, bir kitap okudu
Puan vermedi·206 syf.·
2026 17. kitabı
Pierre Franckh
7.5/10 · 26bin okunma

gng

, bir kitap okudu
9/10
·416 syf.·
2026 12. kitabı
Maral Atmaca
8.7/10 · 2.108 okunma

gng

, bir kitap okudu
Puan vermedi·309 syf.·
2026 11. kitabı
Alex Michaelides
8.6/10 · 12,9bin okunma