Bugün korku ve gerilim sevenler için bir kitap bırakmaya geldim. Genelde bu alanda okumuyorum ama eğer korku gerilim seviyorsanız kesinlikle Stephan King okumalısınız, derim. Kitabın filmi de var, kitabı okumadan izlemeyin derim. “Arkadaşı yoktu ama kitapları ve hayalleri vardı.” OStephen King