Doğan yayınları o kadar güzel bir iş yapmış ki…Kesinlikle reklam falan değil. Yetişkinlere göre olan bir romanı, sadeleştirerek çocukların da okuyabileceği bir hâle getirmişler. Hem yetişkinler hem de çocuklar için olan iki versiyonu da bitirmiş biri olarak bu sadeleştirmenin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Güzel ayıklamalar yapılmış. Gerçeklikle kurgunun iç içe geçtiği mükemmel bir eser olmuş. Çoğu yerde gözlerim dolarak okudum. Şu an bunu paylaşıyorum ama yetişkinler için olan versiyonu da mutlaka okuyun, derim. Umarım, bu uyarlamalar kaliteli pek çok kitapta yapılır. Kitapla kalın. Elif ŞafakUstam, Ben ve Beyaz Fil
Güçlüden yana olmanın ne denli erken yaşta öğrenildiğini, güç stratejileri geliştirmeye, gizli pazarlıklar yapmaya ne denli erken başlandığını biraz da bu oyunlardan öğrendim.