Habibe Öztürk

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendin Olmak
İnsanın kendisi olması ne kadar güçtü!..
Sayfa 281 - Everest·Kitabı okudu
Aşkın umumhanelerde kaybolan güzelliğini, ölüm, hastanelerde kaybediyordu. 
Sayfa 205 - Everest·Kitabı okudu
Hangi insan yalnız kaldığı zaman faziletlidir?
… Bir kadın kalbinin bu kadar bir hakkı olamaz mıydı? Bu hakkın ismi orospuluk mudur? Herkes ne diyecekmiş? Herkes kim? İnsanlar değil mi? Bu insanlar fazileti hep başkasında sevenler, fazileti işleyecekleri zaman değil, konuşacakları zaman sevenler değil midirler? Hangi insan yalnız kaldığı zaman faziletlidir?
Sayfa 202 - Everest·Kitabı okudu
İnsanların birdenbire namussuz olması lazım gelseydi az adam namussuz olurdu. 
Sayfa 196 - Everest·Kitabı okudu