… Bir kadın kalbinin bu kadar bir hakkı olamaz mıydı? Bu hakkın ismi orospuluk mudur? Herkes ne diyecekmiş? Herkes kim? İnsanlar değil mi? Bu insanlar fazileti hep başkasında sevenler, fazileti işleyecekleri zaman değil, konuşacakları zaman sevenler değil midirler? Hangi insan yalnız kaldığı zaman faziletlidir?