Benimle rahatça konuşulabilir. Ben dinlemeyip hemen kızan diğer rahiplere benzemem.
“Ben her insanla kendi kapısından girerim ki onu benim kapımdan dışarı çıkartabileyim”
Evet, insan gerçekten kötü olmalı, bu Kitabı Mukaddes’te de yazıyor zaten. Yağmur dinip tufanın suları geri çekilince Tanrı konuştu; “İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim. Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür.
Korku, cezada çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir, ağır da olsa hafif de olsa hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir. İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.