HavvaYTŞ

HavvaYTŞ
Evli, mutlu ve çocuklu / Kemal’in İzinde “Olan olduğu haliyle en hayırlıdır”
Göçebe Memur
Lisansüstü
Adana
1 Mart 1989
101 okur puanı
Ocak 2022 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Benimle rahatça konuşulabilir. Ben dinlemeyip hemen kızan diğer rahiplere benzemem. “Ben her insanla kendi kapısından girerim ki onu benim kapımdan dışarı çıkartabileyim”
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam
Ama eğitilebiliriz!!
Evet, insan gerçekten kötü olmalı, bu Kitabı Mukaddes’te de yazıyor zaten. Yağmur dinip tufanın suları geri çekilince Tanrı konuştu; “İnsanlar yüzünden yeryüzünü bir daha lanetlemeyeceğim. Çünkü insanın yüreğindeki eğilimler çocukluğundan itibaren kötüdür.
Sayfa 5·Kitabı okudu

HavvaYTŞ

, bir kitap okudu
8/10
·56 syf.·
11 saatte okudu
·
2025 33. kitabı
F. Scott Fitzgerald
7.6/10 · 27,9bin okunma
Korku, cezada çok daha beterdir. Çünkü ceza bellidir, ağır da olsa hafif de olsa hiçbir zaman belirsizliğin dehşeti kadar, o sonsuz gerilimin ürkünçlüğü kadar kötü değildir. İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Sayfa 45·Kitabı okudu

HavvaYTŞ

, bir kitap okudu
10/10
·70 syf.·
27 saatte okudu
·
2025 32. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Reklam