📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gerçekten çok güzel bir kitap. 4.Bölümü okumadım daha bir gün zaman bulursam o bölümü de okuyacağım. Ama hayatı güzel anlatmış. Sadece bir kaç yeri saçma buldum. Onun dışında harkulade bir kitap. Hocamın önerdiği en iyi kitap diyebilirim bence devam etmeli. :)
Çok güzel kurgusu olan bir kitap. İlk başlarda gerçekten biraz sıkıcı ve anlaşılmaz gidiyor ama okudukça güzelliği ortaya çıkıyor. Kitabı bitirdiğimde göreceğiz bakalım. Katil kimmiş? :)