📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne tuhaf...Kendimi mutlu hissediyorum. Neşem yerinde. Aslında tehlikedeyim,ama... Bilmem neden?...Bir şekilde...şu anda... hiçbir şeyin önemi yokmuş gibi geliyor bana... Gün ışığıyla güç topladığımı hissediyorum...şimdi asla ölmeyecekmişim gibi geliyor...
Dörde yirmi var...daha dörde yirmi var...belki de saat durdu... Anlamıyorum! Evet, anlamıyorum... Böyle bir şey olmaz, olamaz...ama oluyor...Neden uyanmıyoruz? Uyan.. Kıyamet Günü... hayır değil! Bir aklıma gelse... Başım... başımın içinde bir şeyler oluyor...neredeyse çatlayacak...Saat kaç? Aman Tanrım, daha dörde çeyrek var.