Hacer

Hacer
@Haceraft
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım..
"Metresler her türlü aşağılanmayı hak eder"
Reklam
Hata yapılan olmak çok rahatlatıcı. Hata yapanın hiç ama hiç geçmiyor acısı. Acıttığı yerden acıyor sonunda. Yaşattığı her şeyi, tek tek yaşadığında.
Bedeli insanlık olan zenginliği, rütbeyi, şöhreti ben neyleyim?
Bana elde ettiğiniz başarılarla gelmeyin. Ne paranız, ne eğitiminiz, ne de titrinizden etkilenirim. Hepsi kazanılır. Kazanırken saflık gidiyorsa paranızı bile sevmeyin.
Çalıştım. Kazandım. Yanımda duranlarla paylaştım. Gitmesinler diye her şeyi yaptım. Ama vermeye alıştırınca birini, daha fazlasını istiyor. Daha fazlasını vermeyince de, çekip gidiyor. Öyle sessiz sedasız da değil. Söverek, söylenerek.
Reklam