Kitap söyleşi biçimin de yazılmış, gazeteci Yenal BİLGİCİ sormuş İlber Hoca anlatmış. Bu sebepten sanırım kitabın dili hafif, kolayca okunuyor.
Kitapta İlber ORTAYLI geçmiş deneyimlerinden, gençlere önerilerinden bahsediyor. Bolca not tuttum çokça yararı oldu.
Okumayı düşünen dostlara öneririm, keyifli okumalar :)))