KEŞKE insanlar onca okuduğu kitaptaki şiirler gibi, hoşuna giden, beğendiği öyküler gibi okuduklarını kalbine ya da hiç değilse akıllarına geçirse ve işlevsel bir hale getirse KEŞKE...
Unutma!!! Kalbinde ki hisselerin düşündüğüne, düşündüğün diline, dilinden çıkanlar ise davranışa TUTARLI yansıması gerekir!!!
İşte TUTARSIZ olursan karşında ki ise "KEŞKE tanımasaydım böylesini" der de der...⏪