OnuncuKöy Sakini

OnuncuKöy Sakini
@HajraTuran
Zulme karşı mukavemet. MuayThai,Kabak Kemane,At Biniciliği, Dalgıçlık
Yazmak cesaret ister mi?
Yazarların çok cesur insanlar olduklarını düşünüyorum; çünkü yazdıklarını bir başkasının okuması, kafasındaki bütün düşünceleri ve hissettiklerini bilmesi demek. Aynı zamanda yazılarını eleştiriye de açması demek. Beni tanımayan birinin düşüncelerimi ve hissettiklerimi eleştirmesini istemezdim. (Ben yazar değilim tabii ki, o kadar yetenekli olsaydım yazdıklarımı kesin yayımlardım:) Franz Kafka bu yüzden kitaplarının yayımlanmamasını istemiş, hatta yakılmasını vasiyet etmiş olabilir. Yine bu sebeple tanıyamadığımız birçok yetenekli yazar var belki de.
1000Kitap
OnuncuKöy Sakini isimli okura yanıt verildi
OnuncuKöy Sakini
Zeynep E Elbette ki öyle.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazmak cesaret ister mi?
Yazarların çok cesur insanlar olduklarını düşünüyorum; çünkü yazdıklarını bir başkasının okuması, kafasındaki bütün düşünceleri ve hissettiklerini bilmesi demek. Aynı zamanda yazılarını eleştiriye de açması demek. Beni tanımayan birinin düşüncelerimi ve hissettiklerimi eleştirmesini istemezdim. (Ben yazar değilim tabii ki, o kadar yetenekli olsaydım yazdıklarımı kesin yayımlardım:) Franz Kafka bu yüzden kitaplarının yayımlanmamasını istemiş, hatta yakılmasını vasiyet etmiş olabilir. Yine bu sebeple tanıyamadığımız birçok yetenekli yazar var belki de.
1000Kitap
OnuncuKöy Sakini
Belki de çok manipülatif insanlardır.Düşünce ve fikir aktarımının,iyi veya kötü birçok sebebi olabilir.

gökçe kız

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Nisan 2026 22:43
·
2026 25. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,3bin okunma
OnuncuKöy Sakini
Peyami Safa, dil ve mâna olarak yoğun bulduğum ve en sevdiğim yazarlardan. Keyifli okumalar.
"İnsanı bunalıma sürükleyen en büyük şey kıyastır. İblis kendini Âdem’le kıyasladı, şeytan oldu. Kâbil kendini Hâbil’le kıyasladı, katil oldu. Kıyas; başkasının tabağına bakmaktır. Başkasının nasibine göz diken, elindekini ıskalar."
OnuncuKöy Sakini
Çok doğru tespitler..
Atsız'ın " Ruh Adam " ındaki mahkeme sahnesini bilirsiniz. - Tiyatro bitti. Beklemeye lüzum görmüyorum. diyerek bitirdiği o sahne. Bunu her yere uyarlamak mümkün.
Gökbörü isimli okura yanıt verildi
OnuncuKöy Sakini
İçsel mahkemede, sağ kalan çok az şey olur. Şeref sadece bir figüran.