J.p.sartre

J.p.sartre
@Hakanq1
Yüksek dağlarda buz içinde gönüllü yaşamaktır Felsefe
Öğrenci
İstanbul
19 Aralık
5 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
"Bir ümidim yok. Bu sondu. Artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok, lüzum da yok."
Edebiyat
Reklam
O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.
Edebiyat
Charles Bukowski
Zaman unutturmaz dostlarım, sadece uyuşturur.
Edebiyat
Franz Kafka
Odamda günlerdir yalnızım,  ziyanı yok dünyada da yıllarca yalnız değil miydim?
Edebiyat