Ölüm beklemez beni..
Çünkü, ben gene de
Bir şeye,
Bir yer'e,
Ya da bir kimseye giderken de
Kendimden uzakta olacağım.
İşte
Bunun adı hüzündür.
Özdemir Asaf
Gel diyorum duymuyorsun beni bir türlü
Seni böyle hayal meyal yaşamak çok zor
Uzanıp tutsam diyorum incecik ellerinden
Ellerim boşlukta kalıyor..
Yavuz Bülent Bâkiler