Ben bir kelebek değildim ama benimde canım yanmıştı ya da öyle mi sanıyordum? Duygusuzun tekiydim hani? Çelişkiler çelişkiler...
Ah... insan olmak ne kadar da zor.
Kelebeklerden tek farkım canım yandıktan sonra fiziksel olarak hala dünyada var olmamdır ama ruhen kelebeklerden farkım yok..
Kelebek olsaydım keşke...
Belki de başka evrende öyleyimdir..
~ah_x