Dün kırıldığımız ne varsa bugün hepsi önemini yitirdi.
Sarılamadığımız, son kez sevdiğimizi söyleyemediğimiz, özür dilemek için geç kaldığımız kim varsa hepsi gitti..
Dün sevdiğinin yanında uyananlar, bugün tanımadıkları insanlarla aynı toprağı paylaştı..
Bir adam nişanlısını çıkardı enkazdan, bir kız sevdiğine küs kaldığı için kalbini bir daha asla affetmeyecek belki de.. Bir baba kızına kavuşamadı, bir anne yavsuruyla aynı tabutta taşındı bu sabah..
Teneşirler minicik çocuklarla, hayalleri olan gencecik insanlarla, düğünü yakın olan gelinlik kızlarla doldu taştı..
Hayat dargın kalacak kadar, sevdiğini saklamaya değecek kadar uzun değil..
Sevecekseniz şimdi sevin, dileyecekseniz şimdi dileyin özrünüzü..
Keşkeler çok acıtır...
#deprem